Моніторинг якості освіти
Моніторинг– це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ЗДО, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.
Метою моніторингу є – вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ЗДО
- Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти
Наказ МОН № 54 від 16.01.2020 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0154-20#Text
- Досліджуємо якість освітнього процесу http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/23806332/b3059e3585d6d56772d0ecf06e2331cf.pdf
- ECERS - 3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/23806332/e9f045600f866a4957dc0c22b287d377.pdf
- Зведена таблиця рівня досягнень дітей старшого дошкільного віку за освітніми напрямками відповідно Базового компоненту дошкільної освіти у лютому 2025 р.
- Звіт про результати моніторингу якості освіти у групах старшого дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти станом на лютий 2025 року.